فریت بار به آلمان چگونه انجام میشود؟
نوشته شده توسط : ناوک

فریت بار هوایی به آلمان توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود و این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار هوایی شما را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به آلمان با بهترین کیفیت کاری، بسیار واضح و مبرهن است.

انجام تشریفات گمرکی

درترمینال خدمات بار یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل کالا تجارت اسکان برای فریت بار به آلمان  جهت ارسال بار شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه را به آلمان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدان های لوازم شخصی، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی انجام میشود.

صدور بارنامه و ارسال بار

بار شما توسط یکی از ایرلاین های معتبر جهانی و توسط یک  شرکت حمل و نقل هوایی انجام شده و با یک بارنامه رسمی تا مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را رهگیری کنید تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید و در اولین فرصت در گمرک فرودگاه مقصد برای ترخیص آن اقدام نمایید.

فریت بارهای تجاری و نمایشگاهی به آلمان

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تابلوهای نقاشی، اقلام نمایشگاهی، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به آلمان، میتوانید از سالها تجربه ی شرکت کالا تجارت در این زمینه یاری بجویید.

همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی ، توسط معتبرترین ایرلاینهای بین المللی و با بهترین و پایین ترین قیمت فریت بار به آلمان، محموله ی شما را به مقصد شما در آلمان بصورت زمینی و هوایی حمل می نمایند.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلمان کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها توسط فریت بار به آلمان ممنوع بوده و یا دارای محدودیت هایی می باشد. شما می بایست بطور دقیق از محتویات چمدان های خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به آلمان را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

•           کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آلمان

•           مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)

•           پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

•           اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، می توانید از باربری کالا تجارت اسکان کمک بگیریدتا  در امور صادرات بار، شما را راهنمایی کنند. آن ها کمک می کنند تا با مناسب ترین قیمت فریت بار به آلمان، بارتان را ارسال کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: